Lietotāju atbalsts izmantojams:
Kontaktinformācija lietotāju atbalstam:
E-pastu aicinam izmantot mazāk steidzīgu jautājumu un problēmu risināšanai. Ar šo izmantojam ekrānskatu drukāšanas iespējas (klaviatūras poga PrtScr, Print Screen). Nadzīgākie uz tehnoloģiju lietošanu var izmantot arī ekrānu video ierakstīšanas iespējas, piemēram ar programmu VLC (https://www.videolan.org/vlc/index.lv.html), vai jaunākajās Windows versijās arī taustiņu kombinācija [windows logo] + [alt] + [r] .
Telefoniskais atbalsts izmantojams, steidzīgāku jautājumu / problēmu risināšanai, vai sarežģītāku situāciju gadījumā, kad e-pasta rakstīšana varētu sanākt mazāk efektīva.
Mūsu politika problēmu risināšanā ir sekojoša:
Problēmas, kas jārisina būs vienmēr, tā ir dzīves sastāvdaļa. Mēs visas kļūdas nekad neizķersim, bet daram visu, lai samazinātu to iespējamību un ietekmi. Un tas, ko mēs visvairāk varam ietekmēt, ir reakcija uz tām - t.i. kļūdas nav nekāda nelaime, tā ir vienkārši mūsu darba sastāvdaļa - garoza, kas jānograuž lai tiktu pie gardākās daļas.
„Things Will happen. You can't stop them from happening, but you can control your reaction from making things worse. React positively. React happily.“